Обрій Серця

Головна » 2017 » Квітень » 5 » ДОЗВОЛЬ СОБІ БУТИ СОБОЮ
17:31
ДОЗВОЛЬ СОБІ БУТИ СОБОЮ

Опубликовано 05.04.2017 автор

Чому світ мікрокосму на думку вчених відрізняється від світу макрокосму? Всі досліди квантової механіки зводяться до висновку, що поведінка мікрочастин повністю залежить від спостерігача, при цьому ж самі мікрочастини виявляють неймовірні можливості. Чому ж на макрорівні такі можливості не спостерігаються, чи може спостерігач напросто забув свої можливості.

Можливості мікросвіту відомі — частинка може перебувати одночасно в кількох місцях, інформація передається миттєво на велетенські відстані і так далі. Отже світ мікрокосму ліпиться лише думкою спостерігача. Що ж тоді з макрокосмом? Чи спостерігач не так спостерігає? Що ж наспостерігав спостерігач своєю думкою, що світ людей такий обмежений в можливостях? Чи то думка слабка, чи спостерігач маленький?

Чому спостерігач рухає електронами, протонами і кварками так, що проявляються війни і катаклізми? Що ж то за спостерігач такий?

Чому в такому досконалому світі з досконалим творцем, людина плутається в виборі і сприймає світ не цілісно, завдяки чому й відбуваються всі так звані низьковібраційні події?

Атон і Атом?

Колись Бору наснився сон, в якому бачив сонце, навколо якого крутились планети, так він дійшов до відкриття стуктури атому.

А що зробив Атон в «кінці» земного життя? Вийшов через сонце, розчинився в ньому і став Єдиним Богом з багатьм руками, в кожному з якої – ключ життя?

Що таке атом? Атом, нагадаю від грецького – неподільний. А Атон, після того, коли злився з сонцем і дав кожному руку – подільний?

Ядро єдине, воно єдине у всьому, сонце і ядро атому одне ціле, єдиної дії і енергії, хто творить з ядра - єдиний з всесвітом і всім творінням.

Що таке просвітлення? Це коли спостерігач зливається в сприйнятті з Творцем, стає одним цілим, тобто думка Бога і думка спостерігача — єдині. Це наступає тільки тоді, коли світ сприймається як єдине творіння, єдине в просторі і часі, тобто час і простір як єдина тканина, яка проявлена в єдиному моменті, тобто зараз. А ось до такого стану людська свідомість може прийти тільки в стані прийняття всього що є, тобто в абсолютній відкритості і любові до всього творіння. Творіння єднається тільки в любові, розділене — в неприйнятті.

Отже, щоб Творити макрокосм в єдності, без війн і катаклізмів, потрібно бути в Єдності з Богом. На планетарному рівні -Загальносуспільну думку поєднати з Творцем, кожному старатись досягти Єдності з Творцем. Для цього потрібно просто по справжньому полюбити світ.

P.SЖиття на Землі не обмежується споживанням. Життя – це перш за все творчість, як бачимо з дослідів квантових фізиків. Отже за все відповідають самі люди. Відповідають перш за все ДУМКОЮ. Творча думка – наповнює енергією, дає розвиток життю, думка в любові складає кварки так, що сонце наповнює твоє існування. Якщо кожен усвідомить, що все єдине і якщо йти проти своєї природи, проти природи Творця, все рано чи пізно приведе до руйнації – людина зможе жити в гармонії.

Людина, яка прийшла до просвітлення, мислить у єдиному ритмі з Творцем, тому перебування в просторі-часі не обривається. Тече без забуття. Допоки людство не прийде до Єдності зі своєю природою – Творцем, доти крутитиметься в нерозумінні. І ніякий штучний інтелект не зможе їй допомогти продовжити своє існування, існування в ЧОМУ І ДЛЯ ЧОГО?

Хай будуть всі блаженні  і щасливі. Амінь